pondělí 15. prosince 2014

Nejlepší parfémy světových značek

Nejlepší parfémy světových značek

Parfémy pro ženy

Každá žena by měla mít svůj vkus a také svoji preferovanou vůni. Pokud patříte mezi ty, které si ještě tu svoji nejlepší vůni nevybrali, nechte se inspirovat těmi nejlepšími z nejlepších. Vůně světových návrhářů jsou ty NEJ. Příkladem nejlepších parfémů může být Calvin Klein a jeho vůně Euphoria, která byla uvedena na trhu před pár lety jako ta nejlepší orientální vůně. Určitě stojí za to ji vyzkoušet. Z edice Giorgina Armani je nejlepší vůni Emporio Diamonds, jako smyslná a sexy vůně s příchutí vanilky, růže či frézie. Od Lacoste stojí za povšimnutí Touch of Sun, jakožto letní vůně plná energie a svěžesti. Od Versace vůně Bright crystal, známka luxusu a elegance.



Parfémy pro muže

Pro muže asi nejlepší parfémy jsou Ed Hardy Men´s EDT od Christiana Audigiera. Tato dřevitá vůně, velmi aromatizovaná, je možná tou nejlepší již od roku 2008. Mezi další můžeme jmenovat Givenchy Very Irresistible for Men od francouzského stylisty Hugo de Givenchy, který se stal skutečnou ikonou nejen francouzské módy, ale i na celém světě. Calvina Kleina není třeba představovat, jeho vůně Eternity men, od roku 1989 se řadí stále i v dnešní době mezi nejoblíbenější pánské parfémy vůbec. Dále od Bvlgari Aqva Marine, parfém plný svěžesti a půvabu. A v neposlední řadě Hugo Boss.



Náš tip: Luxusní parfémy všech prestižních světových značek naleznete v e-shopu: http://www.parfemyspina.cz/.

3 komentáře:

  1. To nezní vůbec špatně, ale abych pravdu řekla, tak já si teda na nějaké drahé parfémy a kosmetiku obecně moc nepotrpím. Spíš naopak. Klidně ať je levnější, hlavně aby byla přírodní. Právě přírodní a ideálně i bio kosmetiku mám ze všeho nejraději. Teď jsem si například hodně oblíbila tu od Vivaco ta je super.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám to podobně. Mám tu teda docela drahý parfém od Armaniho, ale ten si spíš schovávám na nějaké speciální příležitosti. Jinak normálně používám takový přírodní parfém od Biooo. Ten je na běžné používání úplně super. Nic přehnaně výrazného, to mi úplně vyhovuje.

      Vymazat
  2. Věci od Lacoste mám například hodně ráda. I když musím se přiznat, že co se kosmetiky týče, tak už poslední dobou tolik nehledím na značky, ale spíše na složení a na to, jestli se jedná o přírodní výrobek. Musím říct, že v tomto ohledu mě teď hodně zaujala korejská kosmetika. Ráda bych to vyzkoušela. Nemá s ní některá z vás náhodou nějakou zkušenost? Díky moc. :)

    OdpovědětVymazat