čtvrtek 23. dubna 2015

Kosmetika Payot

Payot je tradiční francouzská kosmetická značka s dlouhou tradicí. Značka vznikla díky lékařce Nadia Payot, která už ve dvacátých letech dvacátého století věděla, že je důležité, aby ženy pečovaly o svou pokožku. Zaměřovala se především na výrobu vyživovacích krémů, které obsahovaly různé rostliny, minerály a další vyživovací látky. Dnes jsou pleťové vyživovací krémy běžné, ale ve své době byla Nadia Payot průkopnicí. Už v roce 1925 otevřela svůj první zkrášlující institut nesoucí její jméno.



Kosmetika Payot nabízí specifickou péči pro různé problémy s pletí. Mezi ně patří především dehydratace, menší nedokonalosti, citlivost a nedostatek vitality.



Mezi ženami jsou rozšířené od značky Payot různé čistící a antibakteriální gely, revitalizační tonika, čistící krémové masky, peelingové krémy, zpevňující krémy atd. Payot má však i výrobky pro muže - hlavně gely na holení a balzámy po holení.


3 komentáře:

  1. To vypadá jako velice dobrá kosmetika pro muže. Díky moc za tip. Já bych právě nějaké takové balení chtěla letos dát manželovi jako dárek k narozeninám. On sice na pánskou kosmetiku moc není, ale už párkrát se mi zmínil, že by některé věci chtěl, tak jsem si řekla, že mu dám jako dárek kompletní balíček. Stejně to nakonec využije.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. Já teda nejsem zrovna člověk, který by si nějak liboval v kosmetice jakéhokoliv druhu, ale dobrý parfém , který voní mě i mojí ženě, tak ten nikdy neodmítnu. Co si budeme povídat. Ono je fajn se trochu udržovat. Moje žena taky chodí na prodlužování řas, aby byla krásná a líbila se mi. Tak jí to člověk musí trochu revanšovat. :)

    OdpovědětVymazat